0

Koszt przesyłki

Kurier:

Waga

0-30 kg

Koszt przesyłki - przedpłata

16

Koszt przesyłki - pobranie

19 zł

 

 

W jakie dni nadajemy paczki?

Przesyłki wysyłane są w dni robocze. Kurier zapewnia dostawę w ciągu 1-3 dni roboczych, w przypadku Poczty Polskiej, przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 3 dni roboczych (choć regulaminowy termin wynosi 14 dni).

 

Odbiór przesyłki

WAŻNE! Otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera.

W przypadku gdy:

  • opakowanie towaru jest uszkodzone (rozdare, peknięte),

  • dostrzeć można ślady otwierania,

  • naruszono taśmę,

  • towar jestolkejony taśmą kurierską.

Należy odmówić odbioru przesyłki i natychmiastowo poinformować o tym nasz sklep.

Jeżeli opakowanie przesyłki jest w stanie nienaruszonym należy podpisać odbiór paczki i razem z kurierem sprawdźić zawartość (wystarczy skierować do kuriera prośbę o pozostanie, wtedy kurier sprawdzi paczkę razem z Państwem). Jest to czas na ocene czy kupiony przez Państwa produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych oraz czy jest to towar zgodny z zamówieniem, W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu towaru należy spisać z kurierem protokółszkody/uszkodzenia, któego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Protokół musi zostać przez Państwa oraz przez Kuriera czytelnie podpisany. Protokół ten należy spisać w sposó jasny i rzetelnie określający sposób uszkodzenia przesyłki.Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji. Zgodnie z §20 ust. 3 Warunków Wykonywania Usług w Zakresie Przesyłania i Doręczania Przesyłek roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi wygasa wskutek przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń. (szkoda jawna).Reklamacje można zgłosić w terminie 7 dni od daty odbioru przesyłki(decyduje data przesłania protokołu szkody). W przypadku uszkodzeń mechanicznych konieczne będzie przesłanie zdjęć.

Reklamację uznaje się za uzasadnioną gdy dotyczy ona:

  • będów w wysyłce,

  • braków towarowych - zgłoszonych w ciągu 7 dni,

  • uszkodzenia przesyłki - odpowiednio wypełniony protokół szkody podczas odbioru paczki,

  • inne niezgodności asortymentowe.

Traktuje się za nieważne reklamacje, ktróre są:

  • zgłoszone po terminie 7 dni,

  • nieścisłe lub niekompetentne - brak dokumentów,

  • uzupełnione po terminie,

  • błędnie wypełnine zgłoszenie reklamacyjne

  • wniesione przez osobę nieuprawioną

  • odebrane bez zastrzerzeń podczas odbioru przesyłki ( Z reguły DHL odkruza reklamacje w przypadku,gdy protokół szkody zostanie sporządzony po odjechaniu kuriera )

Sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub ubytki przesyłki spowodowane przez firmę kurierską.


Kontakt ze sklepem
[%contact_box%]